مشاوره با دکتر بیات در شیراز

مشاوره تلفنی در سراسر کشور 

در مرکز مشاوره با دکتر بیات در شیراز انواع روش‌های نوین و به روز درمان مشکلات و بیماری های روانشناختی ارائه داده می‌شود؛ تا مراجعه کنندگان با اطمینان خاطر از تجربیات خود در زندگی صحبت کرده و بهترین مشاوره‌ها را دریافت کنند.

درباره کلینیک دریافت وقت مشاوره

خدمات مرکز روانشناسی و لورتا نوروفیدبک بیات

نیاز به مشاور و جلسات تراپی در دنیای امروزی امری ثابت شده و حتمی است. به دلیل مشغله کاری بالا و دنیایی که روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است؛ افراد به سلامت ذهنی و روانی خود توجه زیادی نمی‌کنند و تنها جسم خود را درمان می‌کنند. ذهن و روان انسان یک بخش بسیار مهم در زندگی را ایفا می‌کند که عدم رسیدگی و توجه به آن می‌تواند کیفیت زندگی را کاهش داده و یا حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود. در مرکز مشاوره با دکتر بیات در شیراز انواع روش‌های نوین و به روز درمان مشکلات ذهنی و روانی ارائه داده می‌شود؛ تا مراجعه کنندگان با اطمینان خاطر از تجربیات خود در زندگی صحبت کرده و بهترین مشاوره‌ها را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

معرفی دکتر حسین بیات

مراجعه به روانشناس یکی از بهترین راه‌های حل مشکلات شخصی و خانوادگی است. البته افراد دارای تفکرات مختلفی نسبت به روانشناس و مراجعه به آن هستند؛ اما در واقع درصد زیادی از افراد به روانشناس نیاز دارند. دکتر حسین بیات روانشناس بالینی سلامت و مدرس دانشگاه با بیش از ده سال سابقه کار در زمینه تشخیص و درمان مشکلات روانشناختی است. دکتر بیات با تاسیس مرکز روان شناختی و نوروفیدبک بیات گامی کوچک؛ اما موثر جهت ارتقای سلامت هموطنان خود برداشته است.

بیشتر بخوانید!

معرفی خدمات کلینیک

نوروفیدبک یکی از انواع روش‌های درمانی است که جزئی از درمان با بیوفیدبک است. بیوفیدبک با استفاده از اتصال الکترودهایی به قسمت‌های مختلف بدن سعی در اندازه گیری موارد مختلفی مانند دمای بدن، فعالیت‌های عضله‌ها، تنفس و ضربان قلب در موقعیت‌هی مختلفی دارد تا بتواند فعالیت بدن را کنترل کند و با آموزش و تکرار این کنترل ارادی را به خود فرد آموزش دهد. در نوروفیدبک الکترودهای دستگاه بیوفیدبک بر روی سر و اطراف آن متصل می‌شوند و در درمان انواع اختلال‌های روانی و بهبود عملکرد مغز در افراد سالم نقش دارد.

اختلالات متفاوتی مانند افسردگی، استرس و اضطراب و بیش فعالی و … با استفاده از نوروفیدبک درمان می‌شوند. در این روش درمانی امواج الکتریکی مغز ثبت شده و دستگاه با توجه به صحیح یا غلط بودن رفتار فرد به او پاداش یا جریمه می‌دهد؛ این پاداش و جریمه می‌تواند یک عکس، موسیقی، فیلم یا بازی باشد. نوروفیدبک با استفاده از شرطی سازی و تغییر در یادگیری مغز سعی در رشد مغز دارد. نوروفیدبک یکی از روش‌های درمانی بدون دارو و نوین است که توسط بسیاری از پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر روش‌ها عوارض بسیار کمی دارد. در مرکز مشاوره با دکتر بیات در شیراز نیز روش درمان با نوروفیدبک ارائه داده می‌شود و یکی از برترین روش‌هایی است که دکتر بیات در کلینیک خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید!

استرس و اضطراب یکی از رایج‌ترین تجربیات در دنیای امرزی است؛ که با سرعت بالایی در حال رشد است. استرس و اضطراب اگر کنترل و درمان نشود می‌توند منجر به ایجاد اختلال استرس و اضطراب و بیماری‌هی قلبی و … شود. برای اینکه بتوانیم به کنترل و درمان استرس و اضطراب بپردازیم باید بدانیم که استرس و اضطرب یکی نیستند و با هم تفاوت‌هایی دارند. استرس یک تجربه موقتی است که درهنگام بحران یا مشکل در زندگی ایجاد می‌شود؛ ولی اضطراب یک تجربه موقت نیست و استرس طولانی مدت می‌تواند منجر به ایجاد اضطراب شود.

درمان استرس و اضطراب همان طور که اشاره شد می‌تواند از ایجاد بیماری‌های مختلف جلوگیری کند؛ به دلیل اینکه استرس مزمن بدترین آسیب‌ها را به بدن و ذهن افراد می‌گذارد. درمان استرس و اضطراب نیز مانند درمان افسردگی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. خود درمانی(داشتن سبک زندگی سالم، ورزش، رژیم غذایی مناسب و …) گروه درمانی، درمان استرس و اضطراب با نوروفیدبک و دارو درمانی که معمولا آخرین راه درمانی است؛ از انواع راه‌های درمان استرس و اضطراب هستند. دارو درمانی در کلینیک مشاوره با دکتر بیات در شیراز یکی از روش‌هایی است که با حساسیت و توجه بالایی انتخاب می‌شود به دلیل اینکه این داروها عوارض زیادی دارند.

بیشتر بخوانید!

روش‌های زیادی برای درمان بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان وجود دارد، انتخاب بهترین روش درمان از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. رایج‌ترین این روش‌ها شامل دارو درمانی، رفتار درمانی، ایجاد تغییرات در سبک زندگی و درمان با نوروفیدبک است. این روش‌ها در کودکان و بزرگسالان نیز متفاوت است. البته انتخاب بهترین روش درمان نسبت به علائمی که فرد تجربه می‌کند نیز متفاوت است، این علائم شامل موارد زیر هستند.

✓ رفتارهای تکانشگری یا حواس پرتی

✓ سختی در پیدا کردن دوست

✓ مواجهه با چالش‌های مختلف اجتماعی

✓ عدم کنترل زمان

✓ عزت نفس کم

بیشتر بخوانید!
تماس با مرکز روانشناسی و لورتا نوروفیدبک بیات

درمان افسردگی در کلینیک تخصصی دکتر بیات

افسردگی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های روانی است که بیش از ۱۲ درصد جمعیت کشور ایران درگیر این بیماری هستند. افسردگی نوعی اختلال روانی است که با غمگین و بی روحیه بودن همراه است و فرد علاقه خود نست به کارهایی که دوست داشته است را از بین می‌دهد و حتی نمی‌خواهد که به زندگی روزمره خود رسیدگی کند. افسردگی انواع و سطوح مختلفی دارد که راه درمان در هر کدام از آن‌ها متفاوت است. پزشک و افراد متخصص در زمینه روانشناسی می‌تواند راه درمان افسردگی را با معاینه بیمار مشخص کنند. مشاوره با دکتر بیات در شیراز می‌تواند به شما کمک کند افسردگی را در سطوح ابتدایی تشخیص داده و به سرعت درمان کنید.

افسردگی می‌تواند به دلایل متفاوتی مانند سابقه خانوادگی، شخصیت، عوامل محیطی، مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و بیماری زمینه‌ای اتفاق بیوفتد؛ البته معمولا چندین دلیل در ابتلای یک فرد به افسردگی نقش دارد. درمان افسردگی راه‌های مختلفی دارد که به دو روش کلی درمان افسردگی بدون دارو و با دارو تقسیم می‌شود. درمان افسردگی با دارو که روش درمانی قدیمی و مورد استفاده پزشکان زیادی است و حتما باید تحت نظر افراد متخصص انجام شود. درمان افسردگی بدون دارو نیز روش‌های مختلفی دارد که شامل خود درمانی، درمان افسردگی با نوروفیدبک و روانکاوی و … می‌شود. درمان افسردگی با نوروفیدبک یکی از روش‌های درمانی است که در کلینیک مشاوره با دکتر بیات در شیراز ارائه داده می‌شود.

برای اینکه بتوانید از جلسات مشاوره با دکتر بیات در شیراز استفاده کنید می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره؛ موضوعی که می‌خواهید در آن مشاوره دریافت کنید را وارد کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. همکاران ما در مرکز مشاور دکتر بیات با بررسی درخواست شما زمان مناسب برای اولین جلسه تراپی را به شما خبر می‌دهند.

درخواست مشاوره با دکتر بیات در شیراز

برای اینکه بتوانید مشاوره با دکتر بیات در شیراز را دریافت کنید می‌توانی فرم مشاوره رو به رو را پر کرده و مشکل خود را مشخص کنید در صورت نیاز به توضیحات بیشتر نیز می‌توانید آن را یادداشت کنید؛ همکاران ما در کلینیک مشاوره با دکتر بیات در شیراز در سریع‌ترین زمان ممکن فرم مشاوره شما را مطالعه کرده و برای رزرو وقت مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

    برای اینکه به مشاور مراجعه کنید حتما نیازی نیست که دارای اختلال روانی خاصی باشید بلکه جلسات تراپی می‌تواند کیفیت و عملکرد شما در زندگی را افزایش دهد. مشاوره با دکتر بیات در شیراز برای آن دسته از هموطنانی که در استان فارس زندگی می‌کنند و یا به شهر شیراز سفر دارند می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. دکتر بیات با سال‌ها تجربه در درمان انواع اختلالات روانی و ذهنی می‌تواند بهترین روش درمان را در اختیار افراد قرار دهد. دکتر بیات در کلینیک مشاوره و لورتا نوروفیدبک خود روش‌های نوینی مانند درمان با نوروفیدبک را نیز ارائه می‌دهند که می‌تواند کنترل شما از ذهن و بدن خود را افزایش دهد.

    تعداد مراجعین مرکز در ۳ سال گذشته

    تماس با مرکز روانشناسی و لورتا نوروفیدبک بیات

    آمادگی همکاری با ارگان‌ها و موسسات مختلف از جمله ادارات، شرکت‌ها، موسسات، کارخانجات، مدارس و دانشگاه‌ها…

    کلینیک روانشناختی و نوروفیدبک بیات آمادگی خود را جهت دستیابی به ویژگی های شخصیتی، توانمندی ها، میزان هوش و علاقمندی های پرسنل با استفاده از بهترین آزمون های روز دنیا در جهت توسعه و ارتقا سلامت روان و کارکنان و همچنین برگزاری کارگاه ها و سمینار های مختلف روانشناسی اعلام می دارد.

    سوالات متداول درباره کلینیک دکتر بیات

    خدمات کلینیک در چه زمینه‌ای هستند؟

    کلینیک دکتر حسین بیات در زمینه‌های مختلف درمان افسردگی، نوروفیدبک، درمان استرس و اضطراب، درمان بیش فعالی، مشاوره کودکان و نوجوانان، مشاوره زوج و خانواده و… فعالیت می‌کند.

    شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره و یا تماس گرفتن با شماره‌های موجود در وبسایت، برای اخذ مشاوره درخواست دهید.

    شما می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۷۱۳-۶۴۷۲۷۱۹ و یا مراجعه به صفحه تماس با ما، با کلینیک دکتر بیات تماس حاصل فرمائید.

    در کلینیک دکتر حسین بیات، تست‌های روانشناسی مختلف از جمله تست شخصیت MBTI و تست IVA برگزار می‌شوند.

    بله، درمان از طریق نوروفیدبک و بیوفیدبک در کلینیک دکتر بیات صورت می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه درمان با نوروفیدبک مراجعه نمائید.